De la lume adunate (2) – Citate de actualitate




Nu ştiu dacă print screen-urile mele conţin citate potrivite pentru acest joc, deocamdată intrat într-o scurtă pauză, dar le voi înscrie în tabel când va reîncepe. Sper că n-o să uit. 🙂

Oricum, daţi-le câte un clic ca să măriti imaginea sau ca s-ajungeţi în locul de unde le-am „capturat”.

Vă puteţi uita şi la un film, adică la un documentar din vremuri când Apusul încă îşi mai dădea silinţa să privească spre Răsărit cu ochii imparţiali. E aici.

7 comentarii la &8222;De la lume adunate (2) – Citate de actualitate&8221;

    1. Da, am am citit articolul ăsta.
      Problema e că spălaţii pe creier nu-l citesc. Sau, chiar dacă-l citesc, nu-l acceptă, că-n tărtăcuţele lor s-a întipărit – probabil pentru totdeauna – propaganda proucraineană. Cu ei nu se poate discuta, pentru ei faptele istorice care nu se potrivesc cu propaganda mai sus menţionată sunt „fake”; şi la logică faci apel degeaba, resping orice nu cade pe convingerile lor.

      Apreciat de 1 persoană

      1. Am văzut o opinie pe Facebook (a lui Mirel Curea, pro-Ucraina) cum că Marga „pune istoria înaintea dreptului internațional, ba chiar înaintea Cartei ONU” – despre recenta declarație a fostului ministru. Așadar nu-i o problemă atât de necunoaștere (unii cunosc istoria), cât mai ales de neacceptare. Sigur că, în realitate, nu poți ignora trecutul unui popor, care îi condiționează aproape ineluctabil prezentul. Compară situația și mentalitatea din unele state comuniste, sau din Siria și Palestina, cu cea din SUA, cu cea din Franța, cu cea din Rusia etc. Fiecare țară are destinul pe care și-l merită. Nu poți șterge cu buretele peste trecut pe baza unor convenții scriptice (Carta ONU). Că dacă de exemplu acolo sunt mai multe seminții care se dușmănesc, vor continua să fie conflicte și după aceea. Doar că poate te vei face tu că nu le vezi.

        Apreciat de 1 persoană

        1. „Nu poți șterge cu buretele peste trecut pe baza unor convenții scriptice (Carta ONU).”
          Da, aşa e.

          Apropo de Carta ONU, uite ce am primit azi pe WhatsApp (mesaj redirecţionat):
          „Articolele 106 și 107 din Carta ONU acordă Rusiei, în calitate de succesor legal al învingătorului celui de-al Doilea Război Mondial, dreptul de a lua toate măsurile, inclusiv măsuri militare, împotriva Germaniei, Ungariei, Austriei, României, Bulgariei, Finlandei, Croației , slovenia. , Republica Cehă, Letonia, Estonia, Lituania și Ucraina pentru încercările de a resuscita nazismul. Secretarul general al ONU Antonio Guterres a fost surprins să afle de la Putin că există un articol în carta ONU care permite desfășurarea unei operațiuni speciale rusești în Ucraina. Rusia are dreptul de a pedepsi naziștii de pretutindeni (conform cartei ONU) tribunalul de la Nürnberg a condamnat la răspundere penală pe toți cei care au luptat împotriva națiunilor unite și au comis genocid. Cel mai mare genocid a fost comis împotriva poporului sovietic.
          Carta ONU, art. 106 și 107, acordate învingătorilor celui de-al doilea război mondial, URSS, SUA, Marea Britanie și China au dreptul de a întreprinde orice acțiune împotriva țărilor care au luptat împotriva lor pentru a preveni acțiunile care vizează revizuirea rezultatelor celui de-al Doilea Război Mondial. . în special, este permisă folosirea forței militare împotriva acestor țări. Pentru aceasta este suficient să anunți celelalte trei țări câștigătoare, dar nu să obții aprobarea acestora. Rusia, fiind succesorul legal al URSS, poate folosi forța și împotriva statelor care doresc să revizuiască sistemul yalta-potsdam din Europa. Rusia poate opri încercările de a renaște nazismul în Germania, Ungaria, România, Austria, Bulgaria, Finlanda, Croația, Slovenia și Republica Cehă, care în timpul războiului au acționat ca protectorat al Boemiei și Moraviei. https://www.un.org/es/about-us/un-charter/chapter-17

          Apreciat de 1 persoană

  1. Multumesc pentru participarea la jocul citatelor.
    Cu aceasta ocazie am descoperit ceva ciudat la tabele. Am presupus ca a postat cineva, insa am descoperit cine intrand pe arhiva programului, pe care o pot accesa pentru ca eu creez tabelele. Pentru ca nu era decat numarul, insa nu si participantul. Cam ciudat! 🙂
    Nu am mai citit ceva de Dinescu! Si culmea, nu intrasem pe microblogul lui D.D. desi trendurile lui economice le stiam.
    Doar lucruri interesante pe ziua de azi.
    O zi frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Am văzut şi eu că nu apar în tabel. Mai întâi am crezut că, zăpăcită fiind, am avut doar de gând să mă trec în listă, dar n-am făcut-o. Am repetat procedura şi am primit răspuns că linkul e deja acolo. Pe urmă am observat numărul fără nume şi am bănuit că ăla e locul meu. 🙂 Am bănuit şi că autoarea tabelului poate intra în culisele lui, să descopere ce s-a întâmplat.

      Mă bucur că am reuşit să vin cu ceva nou şi interesant! 🙂
      Zi frumoasă!

      Apreciat de 1 persoană

Spune ce-ai de spus.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.