Între salut şi sărut mâna


Am fost femeie când eram bărbat
Şi-am fost bărbat pe când eram femeie,
Şi-acum sunt doar descântec de sabat,
Umbră uitată, lacăt fără cheie.

Eram bărbat când m-a lăsat nevasta;
„Salut” mi-a spus, râzând, şi a plecat.
Şi-am vrut să-i fac şi eu altuia asta,
Dar el, cu-un „sărut mâna”, s-a cărat.

Aşa că,-ntre „salut” şi sărut mâna”,
M-am rupt în două şi m-am adunat,
Bărbatul şi femeia şi-au dat mâna
Şi-n androginul Arlech s-au legat.

Da, s-au legat la cap fără să-i doară,
Sau poate că-i durea şi nu ştiau…
Azi mi-e delirul drag ca o comoară.
Azi fabulez, nu mai vorbesc pe şleau.


  • sursa de inspiraţie –aici;
  • originalul imaginii – aici.

Altă explicaţie:

Arlechina >>> Arlech-in-a >>> Arlech în a
Arlech în care/ce a?
În a doua dimensiune a demenţei.  În prima a fost Arlechina.

8 gânduri despre &8222;Între salut şi sărut mâna&8221;

  1. Meseriaș poemul!
    Nu știu cum să-ți spun, Arlech, poate „Doamnă-Domnule” (?!), rar citești pe net o construcție poetică atât de minuțios lucrată. Mi s-a acrit de versuri nițel șchioape, de pseudo-rime, pe considerentul că, lasă că merge și așa…
    Ca să nu mai pomenesc de umorul dumitale! 🙂
    Mai bagă de-astea!…

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc tare mult. Mai ales fiindcă nu e minuţios lucrată. M-am întors doar ca să modific patru versuri faţă de ceea ce mi-a ieşit spontan. (Nu vreau să zic că-mi ies la comandă versuri la minut, am doar momente când mi se întâmplă. 🙂 )

      Nu e nevoie să-mi spui „domnule sau doamnă”. Arlech e de-ajuns. Sau Arlechina/Harlechina. 😀

      Apreciază

Spune ce-ai de spus.

